VÅR RUSET

I tisdags var det dags för det årliga Vår Ruset. Det var tredje gången jag deltog, förra året hade jag upphåll på grund av graviditet och framförallt illamående. Jag gav mig in på det med målet att försöka få samma tid jag hade senaste gången jag sprang (ca 28 min) och snacka om att jag blev chockad när tiden blev 25.45. Nytt personligt rekord. Nästa år ska jag under 25! Den 8 juni blir det dubbla distansen då det är dags för blodomloppet. Målet där är under en timme och det borde jag väl klara?

Där nånstans är jag.

Kommentarer
Postat av: The Way the Cookie Crumbles

Grattis! Vad duktig du är!

Jag skulle inte ens vilja springa en kilometer, haha.

2011-05-27 @ 08:56:44
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0