STOL!


Min och mina syskons gamla barnstol har flyttat hem till oss. Det är ju dags för Sixten att sitta med oss när vi äter så han hänger med lite! Hade tänkt måla om stolen, men jag tycker verkligen om den ljusblå färgen och att den är lite sliten är ju något jag verkligen inte bryr mig om. Beställde en kudde på nätet, grå med vita moln. Dock är den inte tillräckligt bra stöd ännu eftersom Sixten inte kan sitta själv. Mellan-benen-remsan vill jag byta ut mot en läderbit, men så ska man ju få tag på en sån också. Tygbiten mamma sydde till lillebror Max får duga så länge!

Kommentarer
Postat av: Elaine

2011-05-16 @ 21:18:49
Postat av: Elaine

Sixten ser något förvånad ut. :-) Jättefin stol, kul med lite slitet, ger lite mer karaktär.

2011-05-16 @ 21:20:07
Postat av: Anonym

Vad söt han är :)

2011-05-16 @ 21:26:56
Postat av: Ritva Linde

Han ar sa jattegullig var lille sonson

2011-05-24 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0