SIMMA SIMMA SIMMA, SIMMA SOM EN FISK



Äntligen har vi bilder på Sixten in action! Eftersom vi missade babysimmet förra måndagen så blev det återsim i söndags och således två sim i rad. I söndags fick Sixten både prova på att simma i badring och att dyka! Såå stolt! Igår blev det ett så kallat fridyk, vilket betyder att man släpper dem i någon sekund under vattnet. Han är så glad och fin min pojk, trots att han har magproblem med blod i bajset :( Ny kost för både mig och Sixten hoppas vi är lösningen. Tur att han verkar må bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Elaine

Han är verkligen glad din grabb. Patrik skulle bli mycket avundsjuk om han såg hur Sixten verkar gilla att simma. Han hoppas att det blir en simmare av Felix. Får se hur det blir på den punkten. :-)

2011-05-11 @ 08:27:51
Postat av: Jenny

Haha, vi var och simmade idag och jag tyckte det var jättekul att en mamma hade en sån där plastgrej på huvudet, för att inte blöta ner håret. Så kollar jag in här och du har badmössa på dig! HAHAHAHAHA! :)

2011-05-11 @ 21:26:45
Postat av: Elin

Hahaha? Det var ju badmössetvång (!), skulle aldrig ha haft det annars. Så snygg tycker jag inte att jag är i badmössa. Du skulle se de andras mössor....

2011-05-11 @ 22:00:11
Postat av: Jenny

Det var konstigt! Vi är ju i samma bassäng och vi behöver inte ha det.

2011-05-12 @ 08:09:18
Postat av: Elin

Detta är från vårt återbad på Sthlms sjukhem. I Beckis är de snällare (trots att det står på hemsidan att det är badmössetvång där med).

2011-05-12 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0