MASTERS SM 2011

05.30 ringde klockan i lördags morse och drygt två timmar senare hoppade vi i på insimningen för årets Masters. På lördagen hade jag endast 50 rygg, eftersom vi bestämt oss för att stryka laget på eftermiddagen (tack och lov). På en tid som var ok men inte mer simmade jag in på en bronsplats, slagen av Annalena som kom etta och en annan tjej som slog miog med två tiondelar. Var lagom irriterad över den "förlusten" efter det.

På kvällen gick vi ut och åt på Sorbon på Brommaplan. Väldigt mysigt och väligt lugnt med tanke på hur festen brukar se ut när vi är iväg på Masterstävlingar.
Söndagens pass började senare och eftersom ingen heller simmade första grenarna så fick vi sovmorgon till 9, skönt! Mitt andra lopp denna tävlinga var återigen 50 rygg, men denna gång i lag (första gången vi ställer upp med damlag bör påpekas). Vem möter jag då på denna första sträcka om inte tjejen från dagen innan som snodde min silvermedlaj? Och trot eller ej, jag slog henne! Största vinsten för mig denna helg, trots att min tid var så gott som exakt som dagen innan. Ja just det - nämnas bör att vi tog guld i lagkappen!
Det var mitt Masters 2011, nästa år ska jag vara snabbare om jag inte skulle få för mig att bli på smällen eller något!
Insimmet lördag morgon - gammelkött överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0