BLODOMLOPP OCH FILM

Idag sprang jag tillsammans med ett gäng från jobbet (plus typ 10 000 andra) Blodomloppet på Djurgården. Jag hade valt 10 km i ett svagt ögonblick, men såhär i efterhand är jag nöjd såklart. Blir ju ett helt annat tempo än när man springer 5 och för mig blir det mindre flåsigt men mer trötta muskler. Jag varken svimmade, kräktes eller stannade och kissade iaf som jag såg andra göra. Även om jag var bra sugen på det sistnämnda redan efter 1 km.

Igår såg jag en fin film, The kids are all right. En sån trevlig film med bra skådisar som jag gillar. Även om jag vet att somliga av mina vänner säkert hade somnat efter 5 minuter. Mer film ska det bli nu när Big Brother är slut!


Kommentarer
Postat av: elaine

Kul att du springer. Skulle görna springa också men tror inte jag orkar. Dessutom är jag för bekväm och trivs i soffan. :-) Vad sprang du på?

2011-06-10 @ 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0