SMARTFÅN

Sådärja, nu var man med smartphone. Är hittills mycket nöjd med min mobil, förutom att jag ännu inte har förstått hur jag hittar mina telefonkontakter. Är inte det lustigt? Det enda jag INTE kan gör med mobilen just nu är ringa någon, ja alltså med tanke på att alla mina nummer gömmer sig. INför mobilbytet tömde jag min gamla telefon på foton, här kommer ett litet urplock för 2010, 2011 kanske kommer senare:

En vanlig syn för en simtränare. Här Spångabadet.

Kungsträdgården. På väg till juristrådgivning inför husköp.

Så här såg det ut i början av min graviditet, soffläge och blåbärssoppa.
Nya huset, samma dag vi fick nyklarna. Väggen som inte fick stå så länge.
Nu är det varmt och vi är i Norrköping på simtävling. Mina tränarkollegor stannar ute ett tag för att räkna bilar.
Närgångna andungar när vi var ute med Roberts båt.
Syjunta!
Stegtävling på jobbet, promenad vid Råclsta träsk en klar oktobersöndag.
Vår julgran som dog lite när vi var borta över nyår.
En av de godaste nyårsmiddagar jag ätit!
Vår lille Sixten, alldeles ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0