OMMÖBLERAT


Med lite hjälp från vår kära vän och alllt-i-allo Micke blev vårt vardagsrum ommöblerat igår. Det var dags för förändring kände jag! Bokhyllorna fick hamna i ett hörn, lampan vid fönstret och tv:n mitt på kortväggen. Sixten fick dessutom en liten lekhörna. Mycket nöjd! Tyvärr har jag insett att vårt fina soffbord inte riktigt passar in då det är lite väl avlångt. Mamma hade ett gammalt bord på lager (hos en vän), så det är möjligt att vi byter inom kort. Annars är ny tv-bänk ett måste, men var hittar man ett fint sådant? Är inne på ett vitt.

Kommentarer
Postat av: Elaine

Blev jättefint, mysigt och ombonat. Nåt ni lär behöva skaffa snart är väggfäste för tv:n när Sixten börjar ställa sig.

TV-bänk är inte lätt att hitta, vi har letat länge (kanske inte så aktivt iofs). Skaffa nåt med dörrar. Barnsäkrat är min ledstjärna här hemma. :-)

Kram/Elaine

2011-08-16 @ 23:03:54
Postat av: Elin

Vi har kollat på ett - utan dörrar! :) Vet inte varför det skulle vara säkrare med, det enda vi kommer ha "i" bänken kommer vara dvd och boxer. Mest jobbigt för oss skulle jag tro när han pillar på inställningarna. Ska ta en rejäl funderar med alla väggfästningar, jag och mina syskon överlevde en uppväxt utan att allt "satt fast". Grind till trappen känns däremot oerhört viktigt!

2011-08-17 @ 10:28:16
URL: http://tankdetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0