MOBILTELEFON

Nu jäklar har hon slagit till! Har velat ha en smartphone ett tag nu och efter att jag fick min mobilräkning via sms i går kväll kom det sig så att jag loggade in på min sida på Tele 2 och... Ja sedan ledde det ena till det andra och jag beställde en Samsung Galaxy S II! Det var min käre Gustav som menade på att den var bäst och priset var ju rimligt (4549 kr) så jag slog till. Har ju absolut inte råd med det just nu, men istället för att ta avbetalning i hundra år till Tele2, så gör jag en egen avbetalning till "oss" istället. Förövrigt tycker jag att jag behöver (och framförallt är VÄRD) en ny och bra telefon nu i och med mitt nya jobb!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Gustav har definitivt rätt. Har en sån också, fast troligen äldre modell.

2011-08-20 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0