LISTA

I brist på annat kommer här en lista jag stulit från en blogg jag läser.

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Ja oftast. Det är iallafall mitt mål att alltid göra det eftersom jag avskyr personer som har som en grej att alltid komma sent så andra får vänta.

HAR DU BRA KONDITION?
Ja trots att jag inte tränat på hundra år, det sitter i. Barnvagnspromenader bidrar ju såklart!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Jag tror det var i helgen då jag var på tränarkonferens.

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Halvtrött och varm efter en stor kopp grönt te.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Svart tyvärr. Jag vill ha mer färg!

BLIR DU BRA PÅ KORT?
Nej. Eller kanske vart hundrade som tas på mig, dock är jag oftare bakom än framför kameran.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Igår var jag oerhört nära när jag lyssnade på ett sommarprogram i min ipod.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
Inte ett dugg.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Nja, den var inte så speciell. Gustav kom hem till middagen och det var skönt. God middag var det i allafall: köttfärssås från i söndags omgjord till chili con carne.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Te i alla dess former.

KAN DU LAGA MAT?
Jajamensan.

ÄR DU NYTTIG?
Inte så värst, men jag tänker ändå alltid på vad jag äter. Veckodagar brukar vara bättre än helger.

ÄR DU BLYG?
Inte så värst. Ibland när jag träffar nya människor.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
06.45. Sovmorgon!

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Jag tror det var Mario Cart. Annars Wordfeud på mobilen.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Singstar tror jag bestämt.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det beror helt på dagsformen.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja, senast när jag var gravid.

JAG SOVER:
Så mycket jag kan och har tid med!

VAD SA DU SENAST?
"Hallå Sixten!"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, har faktiskt aldrig varit på någon. Om man inte räknar sånt som Vattenfestivalen.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
Mamma.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?
Pengar.

HAR DU SNYGGA SKOR?
Ja, några av dem. Men andra är slitna och håliga. Längtar lite efter kallare väder så jag kan ha mina nya fina skinnskor.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE?
Minns jag inte. Kanske "Hej" eller "Godmorgon" till Sixten.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?
Ja, Gustav och från 3-tiden även Sixten.

HAR DU KÖRKORT?
..... nej.

ÄR DU ENSAM NU?
Nej, sixten kravlar runt på golvet och låter.

VAD SER DU MEST FRAM EMOT DENNA VECKA?
Hmm. Att min vän Sarah kommer på middag ikväll.


Kommentarer
Postat av: stina

jag antar att du även ser fram emot American Fiesta på fredag :)

2011-08-31 @ 15:42:56
Postat av: Elin

Nej, fi fan! ;)

2011-09-01 @ 21:08:51
URL: http://tankdetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0