DU SKÄMTA MED MIG APRILLO

Jag har ännu inte lyckats råka ut för något aprilskämt (mig veterligen) och har inte heller lurat någon. Känns väl inte nödvändigt heller, inte som när man var liten. Då drog man så härliga "skämt" som att "Ååå det står en JÄTTESTOR morot bakom dig! APRIL APRIL!!!". Den gick de flesta på. Inte.

Första gången jag minns att jag lurade någon var när vi var och åkte pulka med dagis, jag kan väl ha varit 4-5 år. Vi satt i våra pulkor och drack nyponsoppa när en hund med husse/matte traskade förbi. Snabbt som ögat när ingen såg hällde jag ut min nyponsoppa i snön och sa: "Titta, hunden kissade!". Vet inte om någon gick på det eller om det ens var roligt, man jag är ändå lite stolt över mitt barnjags humor.


Ät inte gul snö!!! (Källa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0